Sivut

lauantai 14. lokakuuta 2017

Olohuoneen Eino Leinot

Olohuoneen ikkunoihin 100% Eino Leinoa, pellavaa.

Verhokankaassa oleva runo:
Rauha
Mitä on nää tuoksut mun ympärilläin?
Mitä on tämä hiljaisuus?
Mitä tietävi rauhan mun sydämessäin
tää suuri ja outo ja uus?

Minä kuulen kuink` kukkaset kasvavat
ja metsässä puhuvat puut.
Minä luulen, nyt kypsyvät unelmat
ja toivot ja tou`ot ja muut.

Kaikk` on niin hiljaa mun ympärilläin,
kaikk` on niin hellää ja hyvää.
Kukat suuret mun aukeevat sydämessäin
ja tuoksuvat rauhaa syvää.
Eino Leino 1898


En yhtään ihmettele, että valmisverhot maksavat maltaita, kun näiden leikkaamiseen ja ompeluun meni monta iltaa. Olisin samassa ajassa ommellut monet vaatteet. Kankaan ostin Saupartista, Saukkolasta, - 50% alennuksella. Siellä on aika usein hyviä tarjouksia kankaille. Se on Kangastus Oy:n 100% pellavaa.

Ei kommentteja: