Sivut

keskiviikko 9. syyskuuta 2020

Uusi (käytettynä ostettu) kirjova ompelukone ja sillä tehtyja käsitöitä

Edellisen postauksen jälkeen ostin Tori.fiistä Brother 3000 kirjovan ompelukoneen. Kone oli aika vanha, mutta ollut aivan ihana. Aluksi kirjoin sillä mukana tulleita kuvia. Sitten etsin netistä ilmaisia kuvia ja joitain myös ostin. Sitten kaipasin omia kuvia ja ostin Embird-ohjelman, sen jälkeen kun olin tutustunut eri digitointiohjelmiin. Koneen mukana tuli PeDesign-ohjelma, mutta se oli ihmeellisen kummallinen. Embirdia opettelin YouTuben avulla ja saan sillä ihan minkälaisia kuvia vain digitoitua. Ohjelmassa pystyy hakemaan digitointiin sinne taakse Jpeg yms. kuvia, joita digitoida. Helppoa kuin heinän teko! Kun vain itse osaisi piirtää hauskoja kuvia. 

Tässä joitain kuvia puolelta vuodelta:

Kolme tilkkupeittoa

Oman peiton takaosa

Oma tilkkupeitto Sewing is my therapy
Oma peitto Sewing is my therapy



Pyrylle ja Marille kissapeitto.

Valtsulle kissoja ja koiria peitto.


Netistä löytyy näitä ihania kissakuvia jopa ilmaiseksi.

Näitä kuvia olen ostanut netistä.
Tässä on joitain itse digitoituja kuvia. Olen digitoinut paljon enemmänkin. Osan kuvia olen digitoinut myös applikoituna. 

1 kommentti:

Vaateviidakon Pirjo kirjoitti...

On kyllä ihania juttuja! Olen itsekkin välillä katsellut noita kirjovia koneita sillä silmällä, mutta mihinkähän se vielä oikein mahtuisi, kun on noita välineitä jo ennestäänkin. Välineurheilua on tämä käsityöharrastuskin ;)