Sivut

maanantai 2. helmikuuta 2015

Toisen vanha on minulle uusi

Olen tässä sairauslomalla harmitellut, kun keittiössä on vielä kesäverhot ja talvi on jo pitkällä. Ikkunatkin olivat tuhruiset. Työkaverini Minna kävi perjantaina kylässä ja toi pussillisen häneltä jääneitä verho- ja muita kankaita minulle.

Heti tuumasta toimeen. Jostain syystä palakankaat innostavat minua!


Tämä puuvillakangas oli vähän tumma, mutta näin talvella se menee. Kukkakuvio oli kiva ja just sopiva keittiöön. Sain siitä kapat kolmeen keittiön ikkunaan, kun ne laittoi suorana, ilman poimutusta. Minulla ei ollut mitään väreihin sopivaa koristenauhaa, joten tein vanhasta verhosta nauhat koristeeksi, jotka sitten purin reunoista, jotta tulisi jotain särmää verhoihin. Aikaisemmin virkkaamani pitsit sopivat kuin tehdyt lehden väreihin, joten pilkoin pitsit sopivan mittaisiksi ja ompelin ne käsin kiinni.

Pitsi on postauksessani "Keskeneräisyyttä" 13.10.2013.


2 kommenttia:

Tuitiina kirjoitti...

Ja tosi kivat tuli <3

Mellu kirjoitti...

Niin minustakin :)